کلاس های اوقات فراغت تابستانی در هرمزگان از نیمه تیرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت:مهلت نام نویسی دانش آموزان هرمزگانی برای شرکت در طرح اوقات فراغت تابستانی، دهم تیرماه است.

مهرانی افزود: تابستان امسال ۶۲۵ پایگاه اوقات فراغت، با بیش از هزار و ۸۹۰ نیروی اداری و آموزشی، میزبان دانش آموزان هرمزگانی است.

او با بیان اینکه فرآیند اجرایی طرح اوقات فراغت تابستان با تعیین پایگاه‌ها از اول خردادماه در بستر سامانه همگام آغاز شده است؛ افزود: در تابستان امسال ظرفیت آموزش بیش از ۱۱۹ هزار و ۴۰۰ دانش آموز علاقمند فراهم شده است.

معاون آموزش و پروش هرمزگان گفت: نام نویسی در این طرح از ۱۵ خرداد آغاز شده است و دانش آموزان تا دهه اول تیر ماه فرصت دارند در سامانه هنگام و یا با مراجعه به سامانه شاد هر مدرسه نام نویسی کنند.

مهرانی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، همه فعالیت‌های طرح اوقات فراغت همچون تابستان پارسال در بستر فضای شاد برگزار می‌شود.

او گفت: این فعالیت‌ها بر محور‌های آموزش مهارت‌های ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی؛ حرفه ای؛ فرهنگی هنری؛ اقتصادی و اشتغال زایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت متمرکز است.

طرح اوقات فراغت ۵ تیرماه بصورت هماهنگ با سراسر کشور آغاز می‌شود و کلاس‌ها تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.
تابستان پارسال ۱۱۵ هزار و ۵۵۳ دانش آموز هرمزگانی، در ۶۰۵ پایگاه تابستانه، اوقات فراغت خود را با یادگیری مهارت‌های مورد علاقه گذراندند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.