فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۸ دستگاه بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استخراج ارز دیجیتال به صورت غیر قانونی در یک کارگاه تولیدی، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاری خود قرار دادند.

او با اشاره به انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی افزود: ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی را کشف و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کارگاه موصوف تعداد ۸ دستگاه ماینر و مبدل غیر مجاز و قاچاق را کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: ماموران انتظامی بهشهر متهم دستگیر شده را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: شهروندان برای کمک به انیت اقتصادی کشور در صورت اطلاع از موارد مشابه بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.