دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان بر لزوم اشاعه رافت رضوی در جامعه تاکید کرد و گفت: دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تحقق این مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در دیدار با خانواده زندانی شهرستان سنندج اظهار کرد: دهه کرامت، فرصتی مناسب برای توجه به مستضعفان و دلجویی از آن‌ها است.

او با اشاره به اینکه فرصت ۱۰ روزه دهه کرامت زمانی مغتنم در راستای انسجام و تمرکز در برنامه‌ریزی برای سرکشی و دلجویی به خانواده زندانیان است بر لزوم اشاعه رأفت رضوی در جامعه تاکید کرد.

اوگفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و شرایط سخت و طاقت فرسای زندگی خانواده مددجویان شاید بشود گفت علاوه بر همه آداب و فرهنگ رضوی، به اشاعه رأفت رضوی با حمایت و مراقبت از خانواده مددجویان که همانا یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین اخلاق امام رضا (ع) توجه رأفت ویژه به مستضعفان است، مبادرت ورزیم.

جباری در این بازدید قول مساعد در بررسی مجدد پرونده سرپرست خانوار و اعطای امتیازات ارفاقی در راستای مراقبت و حفظ حریم خانواده را اعلام کرد.

مدیرکل زندان‌های کردستان عنوان کرد: امید است با توسعه فرهنگ حمایتی در جامعه و توجه ویژه به خانواده زندانیان همزمان با دهه ارزشمند کرامت که فرصتی مغتنم در پرداختن به این ارزش دینی و اخلاقی است بتوانیم دیدگاهی نو و متغیر از دیدگاه قدیمی جامعه به زندانیان و خانواده آن‌ها ایجاد کنیم.

مراد فتحی اعلام کرد: همراهی دلسوزانه مسئولان و مقامات قضایی استان در این اقدام ارزشی انگیزه والاتری برای تحقق آرمان‌های حمایتی تدوین شده قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها برای مسئولانن در این رابطه ایجاد کرده است.

گفتنی است، در این دیدار یک دستگاه تلویزیون، کارت هدیه و بسته معیشتی به این خانواده زندانی اهداء شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.