فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، ۷ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به مناسبت دهه مبارک کرامت گفت: ۷ هزار بسته معیشتی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی میان خانواده‌های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا ویروس توزیع شد.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۵ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد، افزود: امید است تا پایان امسال بتوانیم رکورد خوبی را در توزیع کمک‌های مومنانه به ثبت برسانیم.

همچنین سردار شاهوارپور در تشریح اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ بیان داشت: انتخابات یک حماسه ملی بوده و کسی که از انتخابات جا بماند، از سرنوشت کشور خود غفلت کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: دشمنان ما از مشارکت پایین مردم خوشحال می‌شوند، چراکه امنیت زیر سوال می‌رود پس تکلیف ما این است که وسوسه دشمن را خنثی کنیم و از اطرافیانمان بخواهیم در انتخابات مشارکت کنند.

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان هم در ادامه با بیان اینکه ۶ هزار و ۲۰۰ بسته از بسته‌های معیشتی توزیع شده امروز، با مشارکت این سازمان تامین شده، تصریح کرد: کمک‌های مومنانه از آغاز شیوع کرونا تاکنون روشن است و ماهانه در مناسبت‌های مختلف اقدام به این عمل خدا پسندانه می‌کنیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.