رئیس کمیته صمت ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی درباره در اولویت قرار گرفتن قطعه سازان در دولت آینده صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد تقوامنش رئیس کمیته صنعت، معدن و تجارت ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: عمده‌ترین معضل فعلی در حوزه قطعات یدکی، وجود قطعات تقلبی و بی کیفیت وارداتی است و تلاش می‌کنیم تا جلوی هرگونه قطعات بی کیفیت و تقلبی را در دولت آینده بگیریم.

رئیس کمیته صمت ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: در کشور ما قطعه سازان مجربی مشغول تولید هستند و این عزیزان سرمایه بزرگی برای این مرز و بوم به شمار می‌روند لذا تلاش خواهیم کرد تا با حمایت جدی دولت آینده از این تلاشگران عرصه صنعت، شاهد افزایش تولید، رشد و خودکفایی در کشور باشیم.


تقوامنش افزود: عمده‌ترین معضل فعلی در حوزه قطعات یدکی، وجود قطعات تقلبی و بی کیفیت وارداتی است و تلاش می‌کنیم تا جلوی هرگونه قطعات بی کیفیت و تقلبی را در دولت آینده بگیریم.


رئیس کمیته صمت ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: اشتغال زایی و کار آفرینی دغدغه اصلی کشور است لذا با حمایت از تولیدکنندگان قطعات یدکی در داخل خواهیم توانست علاوه بر اشتغال زایی، زمینه تقویت تولید کنندگان را بیش از گذشته فراهم آوریم تا علاوه بر تامین قطعات مورد نیاز کشور، سهم بیشتری از بازار‌های صادراتی منطقه را به خود اختصاص دهیم.

وی عنوان کرد: قطعا یکی از برنامه‌های اصلی حجت الاسلام رئیسی در حوزه صنعت توجه ویژه به بخش تولید است چرا که وی همواره اعتقاد دارد رشد و بالندگی تولید داخلی، خصوصا در حوزه صنعت می‌تواند ضامن بقای هر کشوری باشد.

تقوامنش در پایان بیان کرد: امروزه یکی از دغدغه‌های مشتریان در حوزه‌های مختلف صنعت، تولید قطعات با کیفیت و اصلی است لذا باید ساز و کاری فراهم شود تا جلوی قطعات بی کیفیت و تقلبی گرفته شود تا از این طریق قطعه ساز داخلی بتواند با آرامش کامل تولید را سر لوحه تمام امور خود قرار دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار