خانه تعاونی فرهنگیان کرج هنوز به دست این قشر زحمتکش نرسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سال ها پیش خبر راه اندازی تعاونی مسکن فرهنگیان موجی از رضایت را بین این قشر زحمتکش ایجاد کرد و عده ای از معلمان و سایر کارمندان آموزش و پرورش گردهم جمع شدند و به امید صاحبخانه شدن مبلغی را به این تعاونی پرداخت کردند.

اکنون بیش از یک دهه از این اقدام می گذرد اما خبری از خانه های فرهنگیان نیست، عده می گویند کار در منطقه دو شهرداری کرج گره خورده است، بنابراین موضوع را با یکی مسئولان این منطقه درمیان گذاشتیم.

حجتی، معاون عمران و شهرسازی منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: تعاونی مسکن فرهنگیان در سال ۸۶ پروانه ساخت و ساز گرفته است و پس از آن که ساخت و سازش تمام شد در کمیسون ماده صد مشمول  جریمه می‌شود، اما از پرداخت آن سرباز می زند.

او افزود: از آن جا که تعاونی پرداخت نقدی جریمه را نپذیرفت نسبت به تملک چهاردانگ از شش دانگ یکی از غرفه‌های ساخته شده اقدام کردیم.

حجتی گفت: حالا آمده اند و می‌گویند که جریمه را می‌دهند اما شهرداری از آنان هزینه چهار دانگش را می‌خواهد.

او افزود: تعاونی به شورای شهر مراجعه کرده است و ما نیز پاسخ شورا را از طریق شهردار کرج ارسال کردیم و منتظر اعلام نتیجه نهایی این مرجع هستیم.

معاون عمران و شهرسازی منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: اگر تعاونی قانون را رعایت می‌کرد و براساس آن حرکت می‌کرد این همه مشکل پیش نمی‌آمد.

او افزود: به جریمه دیرکرد تعلق گرفته است و ما نیز حاضر هستیم کمک کنیم اما قانون دست ما را بسته ،بنابراین باید شورای شهر و شهردار برای کمک به فرهنگیان تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.