دولت جوان و انقلابی با اندیشه جوان و انگیزه بالا می تواند با اراده قوی در مسیر حل مشکلات جامعه قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دولت جوان انقلابی به اثرگذاری اراده ها ایمان دارد و می تواند با ترکیبی از نیروهای توانمند، متخصص، متعهد و با انگیزه ، مشکلات جامعه برطرف کند .

دولت انقلابی و جوان همچون قلبی سالم خون امید و نشاط را در رگ های جامعه جاری خواهد کرد. 

به فرموده مقام معظم رهبری برخی تصور کردند که منظور از دولت جوان انقلابی, دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی 30 تا 35 سال باشند در حالی‌که این به‌معنای نادیده گرفتن صاحبان تجربه و کارآزمودگان و دنیادیدگان نیست.

ایشان هم‌چنین تأکید کردند: به‌نظر من استفاده از جوانان مؤمن و انقلابی در بخشهای مختلف مدیریتی امکان‌پذیر است به‌شرط آنکه دولتی سر کار بیاید که مسئولان بالای آن، اطمینان و اعتقاد به جوانان داشته باشند، همان‌گونه که امام به جوانان اعتقاد داشت و کار را جلو برد.

مقام معظم رهبری افزودند: اگر چنین دولتی سر کار بیاید، مشکلات در مدت زمان معقولی قابل حل خواهند بود و زمینه تحقق آرمانها نیز فراهم خواهد شد.

مقام معظم رهبری بیان کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: چنین دولتی پس از روی کار آمدن می‌تواند با گماردن صدها مدیر جوان و مؤمن در مدیریت‌ها کار کشور را سامان دهد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.