سرپرست سابق فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درخشش فوق العاده‌ای در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و به ۴ پیروزی متوالی رسید.

نکته جالب درباره اسکوچیچ این است که او از سوی حیدر بهاروند (سرپرست سابق فدراسیون فوتبال) به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده است.

پس از جدایی مارک ویلموتس بلژیکی، حیدر بهاروند، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۳:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
دیدیم که اسکوچیچ اون ترکیبی که باید ایران داشته باشه رو چید و بازی ها رو پیروز شد .درسته که تیم هماهنگ نیست ولی اونم بخاطر مدت کوتاهی که اسکوچیچ اومده و با چند بازی ترکیب تیم ملی با هم هماهنگ تر خواهند شد .مربی های کروات به سیستم فوتبال ایران میخورن و به نظر من با اسکوچیچ با که رقم پایینی دستمزد میگیره قرارداد ببندیم.چون باز ممکنه دلال بازی راه بیفته و یکی رو بیارن با قیمت افسانه ای و .... بندازن به تیم ملی.......۷بازی و ۷برد.....آمار مورد قبولیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
اسکوچیچ مربی خوبیه.ولی برای دور بعد و بازی با تیمهایی مثل کره و استرالبا و عربستان باید کادر فنی تقویت بشه. خیلی تفاوت هست بین عربستان با عراق یا هنگ کنگ با کره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
هنگ گنگ با کره فرق می کنه
ولی این نسل فوتبال عراق نسل طلایی فوتبال عراق هستند
آخرین اخبار