فرماندار تفت گفت: مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی باید با تبیین شرایط کنونی برای دعوت کارگران واحد‌های خود به شرکت در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت در جمع تعدادی از مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارند و ضروری است برای دعوت کارگران واحد‌های خود به شرکت در انتخابات تلاش کنند.

او افزود: در آستانه رویداد مهم و تأثیرگذار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا قرار داریم که دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم در این رویداد به کار بسته اند.

علیرضا نوکار بیان کرد: همه ارکان نظام بر وجود مشکلات اقتصادی بر کشور واقف بوده و در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستند و امیدواریم با حضور مردم درصحنه انتخابات، آثار تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه کشور کمرنگ شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بیان داشت: امیدواریم با حضور مردم انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی در روز ۲۸ خرداد را شاهد باشیم و برگ زرین دیگر به صفحات درخشان انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران افزوده شود و نقشه شوم دشمنان و منافقین نقش بر آب شود.

حجت‌الاسلام گلوردی امام جمعه شهر تفت نیز به نقش تأثیرگذار واحد‌های تولیدی و صنعتی در اقتصاد کشور و جهش اقتصادی اشاره کرد.

امام جمعه شهر تفت حضور حداکثری مردم در انتخابات را برای تأمین امنیت و نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در روز جمعه شاهد حضور مردم در این انتخابات باشیم و با انتخاب فرد صالح از بین گزینه‌های موجود آینده‌ی درخشانی در کشور رقم خورد.

این مقام مسئول اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری باشکوه انتخابات، مشکلات اقتصادی واحد‌های تولیدی و صنعتی رفع و شاهد رونق این واحد‌ها باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار