۱۲ کشتی گیر خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان دعوت شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهر انزلی از ۲۷ خرداد تا ۵ تیرماه میزبان چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان است.

کادرفنی تیم ملی با سرمربی گری مسعود هاشمی زاده، اسامی کشتی گیران وزن‌های مختلف را اعلام کرد که علی احمدی وفا با وزن ۴۵ کیلوگرم، ابوالفضل صدیقی ۴۸ کیلوگرم ، ابوالفضل مهمدی ۵۵ کیلوگرم ، اهورا بویری و رضا قیطاسی ۶۰ کیلوگرم، علیرضا عبدولی ۷۱ کیلوگرم، امیررضا آریا مقدم و محمدامین حسینی ۸۰ کیلوگرم، علی جلالی عبدالوند و حسین باجوروند ۹۲ کیلوگرم و  امید پایدار و محمد عیدی زاده ۱۱۰ کیلوگرم، فرنگی کاران خوزستانی دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

در کنار دعوت از مهدی محمدی از البرز، محمد خزائی پول از مازندران و سید عبدالرضا میراعظمی از گیلان، از هیئت کشتی استان‌های تهران و خوزستان نیز خواسته شده هرکدام یک مربی برای همراهی کادر فنی تیم ملی در اردوی انزلی معرفی کنند.

کشتی گیران ایران باید برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان روز‌های ۲۸ تیر تا ۳ مرداد ماه در بوداپست مجارستان به مصاف حریفان خود بروند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار