امام جمعه آبادان گفت: از وظایف مهم بهورزان این است ابتدا مردم را برای حضور در انتخابات و بعد به سمت انتخاب درست راهنمایی کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در دیدار با بهورزان با تاکید بر اهمیت نقش بهورزان در انتخابات گفت:برای دشمن روز انتخابات بسیار مهم است و مدام با گفتن نه به انتخابات ، سعی در دلسرد کردن مردم  دارد.

او با اشاره به اهمیت انتخاب درست گفت: قانون اساسی برای ما یک حق تعریف کرده است ، هر کسی یک حق رای دارد، از کارهای مهم بهورزان این است ابتدا مردم را برای حضور در انتخابات و بعد به سمت  انتخاب درست راهنمایی کنند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد امنیت کشور به مراتب بیشتر خواهد شد، دشمن زمانی می تواند حمله کند که پشتوانه مردمی نظام را بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پورگفت:با شرکت در انتخابات نقش بسزایی در سرنوشت کشورمان خواهیم داشت و این امر سربلندی کشور را به همراه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.