سخنگوی جنبش حماس حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تلاشی ناکام برای متوقف کردن همبستگی فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت با قدس اشغالی خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تلاشی ناکام برای متوقف کردن همبستگی فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت با شهر قدس و سرپوش گذاشتن بر آشفتگی بی سابقه نهاد صهیونیستی در برگزاری به اصطلاح «راهپیمایی پرچم» است.

ساعاتی پیش برخی منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه‌های گروه مقاومت در غزه خبر دادند.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی  یک پایگاه وابسته به جنبش حماس در نوار غزه با پهپاد هدف حمله قرار گرفت.

همچنین خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: اصرار و پافشاری کابینه نفتالی بنت، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی و بنی گانتس برای برگزاری تظاهرات موسوم به پرچم، تحریک جدید احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان است.

او با انتشار مطلبی در تلگرام نوشت: پافشاری کابینه نفتالی بنت برای برگزاری تظاهرات به اصطلاح پرچم در قدس اشغالی تحریک جدید احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان و تبلیغات سیاسی ارزان در راستای جنگ میان راستگرایان به رهبری نتانیاهو و راستگرایان افراطی به رهبری نفتالی بنت تروریست است.

او اظهار کرد: نتانیاهو و بنت وارد منازعه‌ای به ضرر و زیان خون بی‌گناهان، حقوق مسلمانان و مسیحیان فلسطین، قدس و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شده اند.

خالد البطش در ادامه این مطلب افزود: ما رژیم اشغالگر را مسئول کامل پیامد‌های تظاهرات پرچم می‌دانیم و از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم برای منع اشغالگران از تجاوزگری و توقف تروریسم آنان در حق مردم فلسطین، مقدسات اسلامی و مسیحی فورا اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار