مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

برگزاری رقابت‌های انتخاباتی بر اساس اخلاق و قوانین کشور

 عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در نشست با نامزد‌های انتخاباتی شورای اسلامی شهر سمنان و مسئولین ستاد تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری بر لزوم برگزاری رقابت‌های انتخاباتی بر اساس اخلاق تاکید کرد و گفت: نامزد‌های انتخابات به معرفی شایستگی‌های خود بپردازند و از تهدید، توهین، تهمت و افترا پرهیز نمایند.

رقابت ۴۹۵ نفر داوطلب انتخابات شورای شهر در ۲۱ حوزه شهری استان سمنان

دانایی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان گفت: در مجموع از ۶۲۱ داوطلبی که در انتخابات شورای‌های شهر در استان سمنان ثبت نام کردند ۹۰ درصد از داوطلبین صلاحیت شان تایید شدند.

جانب‍داری دولتی‌ها از نامزد‌های انتخابات منع قانونی دارد

 نادر فخری فرماندار سمنان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با تمام ظرفیت برای اقناع افکار عمومی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند، اما اجازه جانب‌داری از هیچ یک از نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.