بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته انتخاباتی امروز، چهارشنبه ۲۶ خرداد ۴ خبر از شهرستان های آبادان وخرمشهر می‌خوانید.

نظارت بر روند انتخابات

ایرج جلیلیان سرپرست مرکز بهداشت خرمشهر ،گفت:۱۰۰ نیرو با همکاری بهداشت و هلال احمر در قالب ۱۲ گروه ۲ نفره از ۲۰ خرداد تا روز انتخابات بر روند انتخابات نظارت می‌کنند که نیرو‌های بسیج نیز همواره با گروه‌های بهداشتی همکاری داشته اند.

او افزود: هر شب از ساعت ۲۱ سه تیم متشکل از ۲۱ کارشناس با حضور در ستاد‌های انتخاباتی سطح شهر علاوه بر آموزش نکات بهداشتی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچون فاصله گذاری و رعایت دستورالعمل‌ها نظارت می‌کنند.

انتخابات ریاست جمهوری انتخاب یک فرد نیست

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در دیدار با کارکنان اداره آبفا و نیز شرکت پالایش و پخش آبادان گفت: وقتی رئیس جمهوری را انتخاب می کنیم در واقع در حال رای دادن به همه مدیرانی هستیم که بعدها توسط این رئیس جمهور انتخاب می شود و لذا رای ما در همه ارکان مدیریتی کشور تاثیر گذار است .

او  با تاکید بر اینکه باید مواظب شایعات کذبی که در فضای مجازی منتشر می شود بود افزود: مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود نباید ملاک تشخیص برای رای دادن باشد زیرا منطبق با واقعیت نیست.

به کارگیری پنج هزار و صد نفر برای برگزاری انتخابات در آبادان

سید زین العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان ، گفت: انتخابات شورای شهر و روستا در آبادان با رقابت ۵۴۱ نامزد انجام خواهد پذیرفت که پنج هزار و صدنفر به عنوان عوامل امنیتی، انتظامی و افراد حاضر پای صندوق‌های رای، به منظور برگزاری تضمین انتخاباتی سالم و حفظ سلامت شهروندان در برابر بیماری کرونا به گرفته خواهند شد.

او با اشاره به تشکیل بسیج فراهم سازی امکانات انتخاباتی از مدت‌ها قبل، افزود: برنامه ریزی‌های زیادی صورت گرفته تا تمامی شعب اخذ رای از ساعت ۷ صبح روز جمعه با آمادگی کامل کار خود را آغاز کنند و تا در صورت نیاز به تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲ بامداد نیز در شعب حاضر باشند.

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

سیدزین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی در این شهرستان برای نخستین بار در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم خواهند شد.

او به پیش‌بینی ۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: ۴۱ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرآبادان و بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

 انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.