مهم‌ترین حوادث ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودرو حامل قهوه قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف بیش از یک تن قهوه قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: به منظور طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا، مأموران یگان امداد هنگام گشت زنی در یکی از محله‌های شهرستان شیراز، به یک خودرو وانت آریسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۸۰ کیلوگرم قهوه خارجی قاچاق و بدون هرگونه مدارک قانونی کشف کردند.
سرهنگ فرج شجاعی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۲۶ راس احشام قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف ۲۶ راس احشام قاچاق در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان از خبری مبنی بر نگهداری احشام قاچاق در یک مکان مطلع شدند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی ازمحل مورد نظر تعداد ۲۶ رأس گوسفند قاچاق کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

نگهداری ۱۶ کیلو حشیش در منزل

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۶ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان شیراز مطلع شدند فردی مقداری حشیش در منزل خود واقع در یکی از محله‌های حوزه استحفاظی دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن منزل، ۱۶ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

کشف ۹۰ دستگاه موتور الکتریکی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی خرم بید از کشف ۹۰ دستگاه موتور الکتریکی در باز کن برقی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در خرم بید خبر داد.

سرهنگ دوم سید رحمان هاشمی جانشین فرمانده انتظامی خرم بید اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۹۰ دستگاه موتور الکتریکی در باز کن برقی قاچاق و بدون مدارک معتبر گمرکی کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید با بیان اینکه در این خصوص ۳ متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش این محموله قاچاق ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با تلاش مأموران انتظامی بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق برای حمایت از تولیدات داخلی طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر مرودشت اجرایی شد.

او افزود: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور شیراز- اصفهان و با توقیف یک دستگاه اتوبوس، ۸۰ کیلوگرم مغز بادام هندی، ۵۰۰ ثوب لباس، ۶ طاقه پارچه و یک عدد کاپوت خودرو وارداتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی هنگام گشت زنی یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

او تأکید کرد: برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از ورود کالا‌های ممنوعه یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت در امسال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.