نهمیا موته گفت: بازی با ایران نشان داد ما می‌توانیم بهترین تیم والیبال در جهان باشیم، به خودمان ایمان داشتیم و بهترین بازی خودمان را انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نهمیا موته، کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا پس از پیروزی ۳ بر ۲ این تیم مقابل ایران در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ اظهار داشت: قبلاً هیچ وقت این قدر هیجان زده نبودم؛ پیروزی برابر ایران و بازگشت به بازی نشان داد ما بلد هستیم به بازی برگردیم و از این پیروزی لذت بردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی ایران اعتماد به نفس خوبی داشتند. هواداران آن‌ها را حمایت می‌کنند تا حس خوبی داشته باشند. همه در این بازی و پیروزی نقش داشتند. این برد حاصل تلاش تیمی بود و یک نفر در آن نقش نداشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا تصریح کرد: ما آماده بودیم و می‌خواستیم که در این بازی موفق شویم. ما در هفته‌های قبلی شکست‌هایی را تجربه کردیم، اما برای این بازی آماده بودیم. لیگ ملت‌ها تورنمنت سختی برای ما است.

وی گفت: ما در حال تجربه کردن روز‌ها با سرمربی جدید هستیم و راه زیادی برای رسیدن به موفقیت داریم. این بازی نشان داد ما می‌توانیم بهترین تیم در جهان باشیم. ما ایمان داشتیم و به بهترین شکل بازی خودمان را انجام دادیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار