وزیر نیرو در سفر به استان یزد کلنگ مرحله دوم طرح رینگ شهر یزد را به زمین زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اصغر ریاضتی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در مراسم کلنگ زنی مرحله دوم طرح رینگ شهر یزد گفت: مبلغ برآورد شده برای این طرح ۱۷ هزار میلیارد ریال بوده  که قرار است از محل تنش آبی و منابع داخلی وزارت نیرو تأمین شود.

ریاضتی ادامه داد: این طرح با ظرفیت ۱۱۶ کیلومتر خطوط آبرسانی و ۱۳۱ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب نقش موثری در بهره مندی شهروندان از آب با کیفیت یکسان ایفا می‌کند.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو نیز در مراسم کلنگ زنی رینگ شهر یزد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاضلاب شهری در شهر میراث جهانی، اظهار کرد: فرآیند اجرایی این طرح از امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه با اعتباری بیش از پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در یزد آغاز می‌شود و امیدواریم با همت مسئولان در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد هم در این مراسم با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاضلاب شهری، افزود: رفع نارضایتی‌های متعدد در خصوص کیفیت آب شرب در مناطق مختلف و فشار متفاوت آب از جمله ویژگی‌های اجرای طرح رینگ شهر یزد است.

او گفت: اجرای این طرح رضایت نیمی از جمعیت استان یزد را در بر دارد و امیدواریم حمایت صورت گرفته از سوی وزارت نیرو ادامه داشته یابد و با تأمین منابع مالی مورد نیاز در کمترین فرصت این مهم در شهر میراث جهانی یزد به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.