یک رسانه عربی به تحلیل دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران امشب در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر در آخرین دیدار خود برابر یکدیگر به میدان می‌روند. رسانه ارم نیوز از شانس اندک بحرین برای پیشی گرفتن از ایران و صعود به  عنوان تیم دوم به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر خبر داد.

این رسانه نوشت:

" تیم ملی فوتبال عراق با ۱۷ امتیاز از ۵ پیروزی، ۲ تساوی و بدون هیچ شکستی صدرنشین گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ است. تیم عراق ۱۴ گل به ثمر رسانده و فقط ۳ گل خورده است. ایران با ۵ امتیاز از ۵ پیروزی و ۲ شکست در رده دوم قرار دارد. تیم ایران ۳۳ گل به ثمر رسانده و پس از ژاپن دومین تیم  قدرتمند در حمله لقب گرفته است.  این تیم فقط ۴ گل خورده است.

بحرین با ۱۲ امتیاز از ۳ پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست در رتبه سوم قرار دارد. تیم ملی بحرین ۱۱ گل زده و ۴ گل خورده است. صدرنشین این گروه  مستقیماً به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و همچنین به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا می‌کند. برترین تیم‌های دوم همه گروه‌ها بعد از تیم‌های اول شانس برای صعود دارند.  

تیم ملی بحرین این فرصت را دارد که در صورت شکست ایران از عراق با توجه به تفاضل  گل، برای نایب قهرمانی رقابت کند. اگر چه اختلاف گل بین این ۲ تیم بسیار زیاد است، اما بحرین نیم نگاهی به این بازی دارد. ایران ۲۹ گل اختلاف دارد؛ این در حالی است که بحرین ۷ گل اختلاف با هنگ کنگ دارد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.