سرهنگ عالیپور با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن اهمیت انتخابات است گفت : حضور حداکثری در انتخابات از فرامین مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ سعید عالیپور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در نشست مشترک فرمانده سپاه ناحیه ایوان و اصحاب رسانه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اهدافی متعالی شکل گرفت و با وجودیکه در چهار دهه گذشته با فراز و فرود‌هایی مواجه بود، اما مسیر آن همیشه رو به رشد بوده است.

او افزود: برای حفظ این انقلاب شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و باتوجه به اینکه دشمن دیگر در جنگ سخت حریف ایران نیست به سمت جنگ نرم و رسانه‌ای روی آورده است و امروز عملیات روانی دشمن در حوزه انتخابات متمرکز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن اهمیت انتخابات است، ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات از فرامین مقام معظم رهبری است و قطعا دشمن از روی کار آمدن دولت انقلابی هراس دارد.

او تصریح کرد: رسانه‌ها یکی از ابزار‌های مناسب عملیات روانی هستند و باید مراقب توطعه‌های دشمن باشند.

سرهنگ عالیپور همه آحاد جامعه را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت انشاء‌الله در روز ۲۸ خرداد با حضور خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی اضافه و دشمنان ایران اسلامی را مأیوس‌تر از همیشه خواهیم کرد.

نقش رسانه در برگزاری باشکوه انتخابات بسیار مهم است

در ادامه این نشست، سرهنگ محمود احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: رسانه با تنویر افکار عمومی می‌توانند نقش مهم خود را در برگزاری باشکوه انتخابات ایفا کنند.

او ادامه داد: مردم با انتخاب صحیح می‌توانند بخش عمده‌ای از مشکلات کشور را برطرف کنند، اما آگاهی بخشی به جامعه برای انتخاب فرد اصلح بر عهده رسانه‌ها است.

سرهنگ محمود احمدآقایی افزود: نقش رسانه تنها در حوزه سیاسی نیست بلکه رسانه در تمامی حوزه‌ها باید ایفای نقش کند، ولی اکنون بحث انتخابات بوده و رسانه در حوزه سیاسی ورود کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بی شک بر عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

سرهنگ احمدآقایی با اشاره به اینکه نقش مهم رسانه در برگزاری باشکوه انتخابات، بر بی‌طرفی آن‌ها نسبت به جناح‌ها و احزاب در انتخابات است، تاکید کرد: بی‌طرف بودن یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا روشنگری رسانه‌ها بصورت خاص و خیرخواهانه ابعاد مختلف جامعه را طی کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.