هنرمندان سینمایی همانند دیگر مردم انتظاراتی از رئیس جمهور خود دارند که آن را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تنور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در واپسین روز‌های فصل بهار داغ‌تر شده است. هر روز وعده‌ها رنگ و بوی جدید به خود می‌گیرند و ملت ایران را به آینده‌ای روشن امیدوار می‌کنند.

از همین رو مردم هم انتظارات خود را در دیدار با کاندیدا‌ها بیان می‌کنند. یکی از اقشاری که همواره مورد توجه مردم و مسئولین قرار می‌گیرند، هنرمندان هستند. این دسته از جامعه به سبب شهرتی که دارند می‌توانند نماینده مردم باشند و عضو تاثیرگذار در جامعه به شمار می‌روند.

تعدادی از بازیگران انتظارات خود از رئیس جمهور آینده را بیان کردند.

یوسف تیموری بازیگر تلویزیون و سینما گفت: همان انتظاری که هر ملتی از رئیس جمهور خود دارد، من هم دارم. شرایط بهتر، وضعیت بهتر؛ اگر در بهترین کشور هم زندگی کنیم، باز انتظار شما از رئیس جمهور این است که از شرایط عالی، به عالی‌تر برسید.

انتظارات اهالی سینما از رئیس جمهور آینده کشور


بیشتر بخوانید


امیریل ارجمند هم مطرح کرد: هر هشت سال یک بار انتظاراتمان را می‌گوییم. زاییده فرهنگ و هنر عشق است، اگر بتوانیم زلال باشیم، صاف و صادق باشیم حال فرهنگ و هنر کشور خوب می‌شود.

انتظارات اهالی سینما از رئیس جمهور آینده کشور

محمود کلاری تصویربردار نام آشنای سینما هم بیان کرد: انتظارمان این است که رئیس جمهور آینده برای مردم کار کند و هر کاری که رئیس جمهور فعلی نتوانست انجام دهد را او به ثمر برساند. 

انتظارات اهالی سینما از رئیس جمهور آینده کشور

مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون هم اظهار کرد: انتظارم این است که رئیس جمهور واقعا به نفع مردم کار کند و به صحبت‌هایی که قبل از انتخابات بیان کرده، عمل کند.

انتظارات اهالی سینما از رئیس جمهور آینده کشور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
اقای کلاری حالا حتما باید تواب باشی حرف بزنی مگه بیرون از اب میترسی خخخ
آخرین اخبار