مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خیران نیک‌اندیش ۸۰ میلیارد ریال را برای مقابله با بیماری کرونا به بخش سلامت این شهرستان کمک کردند.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مردم نوع دوست مهاباد با تشکیل اعضای هیات امنای بیمارستان موقت، بازار و هیات امنای تامین کمک بسته‌های معیشتی برای افراد نیازمند به عنوان خیران شاخص در سطح استان و کشور اقدامات زیادی انجام دادند.

حسینی با بیان اینکه خیران سلامت این شهرستان بیش از ۸۰ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان کمک کردند، افزود: این کمک‌ها شامل ۸ دستگاه ونتیلاتور، ۴ دستگاه چراغ سیالیتیک اتاق عمل، ۱۰ دستگاه پمپ انفوزیون، ۲ عدد تشک مواج، ۴ دستگاه الکتروشوک و یک دستگاه نوار قلب، ۶ دستگاه مانیتور علائم حیاتی، سه دستگاه دیالیز، دو دستگاه کولر گازی ایستاده برای تهویه هوای بخش‌های ایزوله بیمارستان بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در همین راستا ملزومات پزشکی شامل کاور، ماسک و دستکش برای پرستاران و همکاران شاغل در مرکز بهداشت تهیه و توزیع شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اذعان کرد: شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه‌ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفیق و سعادت روزافزون خیرین سلامت را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.