کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۰ نماینده استان در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاسم حسینی زاده کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در ۴ رشته قرائت، حفظ کل و ۱۰ جزء قرآن، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام از ۱۴ تیر با استقرار دبیرخانه و تیم داوری این دوره از مسابقات به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

او افزود: سیدجاسم موسوی و نزیهه جنامی در رشته قرائت تحقیق‏، سید مهدی موسوی از کارون و نوال حزباوی در رشته حفظ کل‏، محمد دستوریان از شاوور و زهرا شهروزیان از دزفول در رشته حفظ ۱۰ جزء‏، سید مهدی احمدی از ناحیه یک اهواز و فیروزه چرنگ از اندیمشک در رشته نهج‌البلاغه، سیدعادل حسینی از ناحیه ۳ اهواز و حدیث نورعلی‌دلبر از ناحیه یک اهواز در رشته الگوی برتر تدریس احکام نماز نمایندگان خوزستان در این مسابقات هستند.

حسینی زاده در پایان بیان کرد: زمان ارسال به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان تا ۲۷ خردادماه است و پس از داوری، نمایندگان خوزستان برای حضور در فینال معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.