مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه کرامت ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کمک به تأمین هزینه‌های ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند از رویکرد‌های این نهاد است که در قالب تأمین جهیزیه نوعروسان، هدیه ازدواج به پسران و کمک به ازدواج زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود.

او بابیان اینکه جهیزیه نوعروسان شامل لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و سایر وسایل مورد نیاز است افزود: طی ایام دهه کرامت ۳۲۰ سری جهیزیه به دختران خانواده‌های تحت حمایت در آستانه ازدواج در سراسر استان اهدا می‌شود.


بیشتر بخوانید


محمدی بابیان اینکه پارسال هزار ۶۳ فقره جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است اضافه کرد: این تعداد جهیزیه با هزینه ۶ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به حمایت خیران و مؤسسات خیریه از ازدواج جوانان نیازمند استان ادامه داد: هر ساله بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین می‌شود.

محمدی ضمن تأکید بر اهمیت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار