مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: روحانیت مرجع مورد اعتماد متدینین در تشریح معیار‌های انتخاب اصلح هستند و نباید در کارزار انتخابات سکوت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تأکید بر لزوم بصیرت‌بخشی به قشرهای مختلف جامعه، نقش روحانیت را به عنوان مرجع مورد اعتماد متدینین در تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، مهم ارزیابی کرد.

او ادامه داد: شبکه تبلیغی و روحانیت مرجع مورد اعتماد متدینین در تشریح ملاک‌ها و معیار‌های انتخاب اصلح هستند و نباید در کازار انتخابات سکوت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه مبلغین حوزه‌ دین باید بصیرت سیاسی لازم را به مردم انتقال دهند، افزود: هرچندشبکه تبلیغی و سایر تشکل‌های مذهبی، نباید ستاد انتخاباتی شوند، اما با ارائه ویژگی‌های انتخاب اصلح از نظر رهبر معظم انقلاب نقش مهمی در افزایش آگاهی و بصیرت سیاسی اقشار مختلف مردم بر عهده دارند.


بیشتر بخوانید


طاهری با بیان اینکه رسالت روحانیت، روشنگری برای مردم در عرصه‌های مختلف و به ویژه انتخابات است، عنوان کرد: شبکه تبلیغی و مبلغین حوزه‌ دین نباید در مساله مهم انتخابات سکوت کنند، بلکه مسئولیت دارند با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح در کلام ائمه معصومین (علیهم‌السلام)، به مردم نشان دهند مصداق این شاخص‌ها کیست؟

او با بیان اینکه روحانیت، پیشتاز ارتقاء بصیرت جامعه‌ اسلامی است، گفت: شبکه‌ تبلیغی و مبلغین نباید نسبت به وقایع و گرایش‌های سیاسی مردم بی‌اعتنا باشند و لازم است برای افزایش سطح آگاهی سیاسی مردم - متناسب با تحولی که در جامعه اتفاق می‌افتد – نقش راهبری فکری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.