رضایی ششمین نامزد ریاست جمهوری بود که از شبکه آفتاب با مردم استان مرکزی گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طبق قرعه کشی محسن رضایی ششمین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که از شبکه آفتاب در برنامه" ایران سرای من" با مردم استان مرکزی گفتگو کرد.

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش نخست سخنانش با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم استان‌های مختلف، گرد هم آوردن و انسجام بخشی به این جمعیت بزرگ را هنر ارزشمند امام خمینی رحمت الله علیه و انقلاب اسلامی دانست.

رضایی افزود: با وجود لطمه زدن سیاست‌های نادرست دولت‌ها به این انسجام در دهه‌های اخیر، اکنون ملت ایران به دنبال آغازی جدید برای خویش است.

او اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس دو موفقیت ارزشمند به دست آمده از همبستگی ملت ایران است و اکنون زمان آن است که ملت ایران با تشکیل دولت وحدت ملی، مقابله با مشکلات و ایجاد زندگی بهتر برای بار سوم به پا خیزند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دوم سخنانش برنامه‌های دولت اقدام و تحول در سطح استانی را تشریح کرد و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی، افزایش اختیارات استان‌ها و تدوین برنامه مخصوص برای هر استان با توجه به ویژگی‌های طبیعی و اقلیمی آن استان را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

او انتخاب استانداران از بین نخبگان هر استان بدون توجه به گرایش سیاسی آن‌ها، پشتیبانی دولت از استانداران و تفویض اختیارات ویژه اقتصادی به آنان، و پرهیز از نوشتن نسخه یکسان برای استان‌های مختلف را از برنامه‌های خود برای توانمند‌سازی استان‌ها عنوان کرد.

رضایی با اشاره به برنامه‌های عمومی و سراسری دولتش تصریح کرد: پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، ایجاد نهضت بزرگ خانه سازی با آورده شخصی ۱۰ درصدی و تسهیلات ۹۰ درصدی، پرداخت حقوق به زنان خانه دار و حل مشکل اشتغال و ازدواج جوانان از جمله این برنامه‌هاست.

او حفظ کرامت و زدودن اندوه مردم را مهم‌ترین هدف خود عنوان کرد و گفت: در دولت اقدام و تحول تلاش می‌کنیم نشاط و شادابی در چهره مردم موج بزند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.