آخرین خبر‌ها و شنیده‌های انتخاباتی شورا‌ها در خراسان شمالی را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مردم به مانند گذشته در انتخابات پیش رو نقش اصلی و محوری را ایفا خواهند کرد و قطعا با حضور پرشور خود از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

 برادران افزود : تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی استان باید برای رقم خوردن بزرگترین رویداد سیاسی کشور در ۲۸ خرداد ماه در اختیار ستاد انتخابات استان باشد.

او افزود: دشمنان انقلاب اسلامی چشم طمع به نظام و کشور دارند و تلاش می‌کنند با تبلیغات فراوان به دنبال عدم حضور پرشور مردم در انتخابات باشند. وی گفت: در این مقطع حساس همه موظف به دعوت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای هستیم تا به مانند گذشته نتیجه این انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود

یکی از نقش‌های مهم مردم در عرصه‌های اجتماعی حضور در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: یکی از نقش‌های مهم مردم در عرصه‌های اجتماعی حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری است.

 برادران افزود:یکی از الزامات در نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش، حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی از جمله انتخابات است.

او عنوان کرد: در طول چهل سال گذشته در مقاطع و شرایط مختلف نظام مسئله انتخابات را به خوبی برگزار کرده است.

برادران، عمده‌ترین هدف نظام از برگزاری انتخابات را سهیم شدن مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و عنوان کرد: تمام مقدمات و اقدامات برای این است که انتخابات در تراز و شان نظام جمهوری اسلامی برگزار شود و این تراز و برگزاری انتخابات خوب در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بیان شده است.

او با تاکید بر اینکه امنیت و سلامت انتخابات، الزام به رعایت مر قانون، یکی از شروط اصلی انتخابات است، افزود: ماموریت اصلی ما برگزاری انتخابات پرشور در سایه همگرایی اجتماعی است.

برادران عنوان کرد: طبق قوانین باید تا ساعت ده شب انتخابات ادامه پیدا کند، که در برخی شعب شلوغ و پرازدحام بر حسب اختیار فرماندار، استاندار و وزیر کشور تا دو بامداد هم انتخابات قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.