سعید محمد:

ریشه مشکلات در تفکر حاکم بر مدیریت کشور است

سعید محمد امشب در جمع هواداران حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مسجد سید اصفهان گفت: تفکر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برمبنای رفع مشکلات با کمک و حضور مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید محمد امشب در جمع هواداران حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مسجد سید اصفهان گفت: تفکر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برمبنای رفع مشکلات با کمک و حضور مردم است، چنانکه با همرهی مردم، انقلاب به پیروزی رسید.
او ادامه داد: در این دیدگاه یک موی کوخ‌نشین به همه کاخ‌نشینان ترجیح داده نمی‌شود.
محمد اضافه کرد: حکمرانان امروز، تفکر غرب‌زده و لیبرال دارند و مردم از همین تفکر منفعت طلبی، رانت خواری، عدم کنترل و نگاه به همه چیز به عنوان کالا شاکی هستند.
او گفت: سلامت مردم امروز تبدیل به کالا می‌شود، پدیده شوم آقازاده‌ها را می‌بینیم که با وقاحت می‌گونید ژن خوب هستیم اما به واقع ژن خوب شهید حججی ها هستند، آقازاده‌ها آن‌ها هستند.
محمد خطاب به آقازاده‌ها ادامه داد: پدرانتان به دنبال گرین کارت برای پیوستن به آقازاده ها هستند.
او با بیان اینکه مدیران یا انقلابی اند یا غیرانقلابی گفت: مدیرانی که فقط برای خانواده هایشان قدم برمی‌دارند و ناعادلانه اقدام می‌کنند غیرانقلابی‌اند اما مدیران انقلابی خادمند و مردم مدیر خدمتگزار را از مدیر خائن تشخیص می‌دهند.


دولت سیزدهم کوهی از موانع و مشکلات را به ارث می‌برد

محمد با بیان اینکه سال هاست رهبر انقلاب می گویند موانع تولید را رفع کنید گفت: اما مسئولان نه تنها رفع موانع تولید را رفع نمی کنند بلکه با موانع جدید قفل بر تولیدمی‌زنند.

او افزود: چرا همه چیز را به گردن تحریم و اف ای تی اف می اندازید؟ می توانیم نفت بفروشیم از بانک های دنیا استفاده کنیم؛ چرا کدهای غلط می‌دهید و مردم را می ترسانید؟

محمد اظهار کرد: اینها حرف از کنسرت می زنند که قرارداد ننگین کِرسِنت را فراموش کنیم.

او ادامه داد: موگرینی گفت ما فکر نمی کردیم اینقدر تحریم ها مشکل ایجاد کند؛ در حالی که به واقع ۷۰ درصد از مشکلات ناشی از مدیریت داخلی ایران هست.

محمد با اشاره به اینکه مسئولان تمام سوءتدبیرهایشان را به گردن مردم می اندازند گفت: همه مردم اهل عدد و رقم هستند. در بورس ببینید چه بر سر مردم آورده اند؛ سال گذشته فراخوان فریب زدند مردم را دعوت به بورس کردند، دولت در روز روشن دست در جیب مردم کرد و ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کسری را از جیب مردم تامین کرد.

او گفت: نقدمان را منصفانه مطرح می کنیم، دوباره آقایان در وین مذاکرات جدید می‌کنند و با یک سوغات آبنباتی، دروغ به مردم می‌گویند اما مردم هوشیار شده‌اند.

ریشه مشکلات در تفکر بر نوع حکمرانی بر کشور است

 

مردم دنبال آقا بالاسر نیستند دنبال خدمتگزار هستند

محمد ادامه داد: در نظام عدالت محور این مالیات درست است؟از همه مالیات می‌گیرند اما از مافیاها و کسانی که خون مردم را در شیشه می‌کنند مالیات نمی گیرند.

او افزود: شکاف بین فقیر و غنی نباید روز به روز بیشتر شود، شما که گفتید ما بلدیم با دنیا مذاکره کنیمس سپردهها قرار بود کاهش پیدا کندخخلقپول ناشی از سپرده‌های بدون پشتوانه است.

او با بیان اینکه افزایش نقدینگی یعنی گرانی گفت: وقتی تولید کاهش پیدا کند روزبه روز اقتصاد ما از بین می رود، آقایان باسوادی که می‌گویید آقای رئیسی شش کلاس سواد دارد شما که اقتصاد مملکت را با مدارک دکتری از بین بردید و تورم ایجاد کردید شما که می‌گویید علامه اقتصاد هستید، اگر بلدید پس خیانت می‌کنید‌.

محمد اضافه کرد: در موضوع انرژی بنزین و گازوئیل و .. سالیانه ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه داده می‌شود که باید بنابر مصرف تعیین شود، همین امسال بودجه عمرانی کشور ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است که قابل قیاس نیست.
او گفت: دهک بالا جامعه چندین برابر مصرف دارند اما دهک پایین آن دختر سیستانی است که قطره قطره آب مصرف می‌کند اگر به دنبال عدالت بودیم چرا این قانون ها اصلاح نشده؟ همین یک مورد اصلاح شود مشکلات بسیاری را حل می‌کند.
محمد اظهار کرد: با داشته های داخلی کارهای بزرگی می‌توان کرد امروز چهره و معیشت مردم دچار غم شده، مردم ما احساس می‌کنند عدالتی نیست باید حاکمیت را خانه تکانی کرد باید مردم به جایگاهی که شایسته اند برسند.

محمد گفت: تا معضل فساد دولتی حل نشود، مشکلی حل نمی‌شود بی عملی امروز مردم ما را دلزده کرده نه از حکومت بلکه از مدیریت ما نباید آب خوردن را از بیگانگان طلب کنیم دیوار بین دولت و مردم باید از بین برود این دیوار بی اعتمادیست.

او تصریح کرد: به جای مذاکره باید کار کرد راه حل دست به زانوی خود گرفتن است دیدید مذاکره کنندگان خسارت‌بارترین قرارداد را برای ایران تنظیم کردند و امروز به جای پاسخگویی در مناظرات با وقاحت تمام طلبکار هستند بانیان وضع موجود همین ها هستند چرا می‌خواهید دولت سوم خود را بر مردم تحمیل کنید؟

ریشه مشکلات در تفکر حاکم بر مدیریت کشور است


امروز مشکل ما پیدا کردن کلید نیست با تکیه بر مردم تمام قفل ها را می‌شکنیم

محمد اظهار کرد: شهید سلیمانی فرمود "اگر می‌خواهید جامعه صالح شود به افراد صالح بسپارید جامعه را"؛ بنابراین لازم است مردم بصیرت داشته باشند با چشمان باز عرصه را رصد کنند که این‌ها دوباره توطئه جدید طراحی نکنند.

او گفت: سوال می‌کنیم به جای شکوفا کردن تولید حاضر به آسان کردن اعطای تسهیلات نیستند، اما نورچشمی‌ها ۹۰ هزار میلیارد تسهیلات از بانک‌ها دریافت کرده‌اند و پس نمی‌دهند.
او گفت: به اسم خصوصی سازی چوب حراج به مال مردم زدند، کارخانه‌ها را تعطیل کردند.

محمد یادآور شد: صنعت نساجی می‌تواند پیشران کشور باشد، اگر رونق بگیرد بخش عمده حل خواهد شد.

او اظهار کرد: تا نخواهید نمی‌شود تغییر ایجاد کرد، باید با رای به فرد اصلح که ایت‌الله رئیسی است قطار انقلاب را به ریل اصلی برگردانیم.

محمد افزود: برای اینکه بتوانیم مرد میدان انتخاب کنیم به مردم میدان نیاز داریم، تا مردم محکم پای صندوق نیایند فرد اصلح پیدا نمی‌شود.
او هشدار داد: مراقب باشید در چند روز باقی‌مانده فریبتان ندهند؛ مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بر اساس شاخص‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب صورت گیرد.

نامزد معتقد به جوانان، که کارنامه دارد و امتحانش را در قوه قضاییه پس داده است
او گفت: نامزد معتقد به جوانان، فسادستیز و پاک دست که کارنامه داشته باشد، برنامه و تیم اجرایی داشته باشد و امتحانش را در قوه قضاییه پس داده و ظرف مدتی کوتاه تحول عظیمی ایجاد کرد.با دانه درشت‌ها برخورد کرد و ضد فساد است.
محمد افزود: در دوره آینده جایی برای دزد‌ها و مافیا‌ها و سلطان ستیز‌ها نخواهد بود.
او تاکید کرد: تحولی که در قوه قضاییه ایجاد شد در دولت آینده در کل کشور انجام خواهد شد و با روی کار امدن یک دولت انقلابی و جهادی شاهد توزیع فرصت‌ها به صورت عادلانه خواهیم بود.
او گفت: دولت سیزدهم مشکلات بزرگی پیش رو دارد باید دست مافیا‌ها را قطع کند قوانین مالیاتی بانکداری، تولید و.. را اصلاح کند.
دولت آینده به پشتوانه نیاز دارد.

محمد گفت ما به مشارکت حداکثری نیاز داریم، این انتخاب برای ۴سال آینده تان است تا حماسه رقم بخورد و فرد اصلح را باید با اقتدار انتخاب کنید.

انتهای پیام /ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
من بین سه کاندید شک دارم .
آخه آقای جلیلی هم برنامه های خوبی داشتن
آقای هاشمی هم با برنامه بودن .
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ریشه مشکلات درقانون اساسی کشوراست.....