بسته خبری «شهرنوشت» حاوی مهمترین اخبار تحولات و اقدامات مناطق ۲۲ گانه شهرداری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول هفته، تغییرات و تحولاتی در مناطق ۲۲ گانه تهران رخ می دهد که تلاش می کنیم هر هفته با انتشار این اخبار در بسته خبری «شهر نوشت» شما را در جریان این تحولات قرار دهیم.

طرح باغچه همسایگی در شهرک پردیسان منطقه ۲

آنچه درکوچه پس کوچه های تهران گذشته است

نخستین باغچه همسایگی در راستای اجرای طرح کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی با مشارکت شهروندان در شهرک پردیسان منطقه ۲ با هدف ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی اجرا شد.

تصفیه خانه آتی ساز راه اندازی شد

حسن صفات، شهردار منطقه ۲ با اشاره به مشکلات زیست محیطی ناشی از عدم فعالیت تصفیه خانه آتی ساز گفت: در یک سال و نیم گذشته ‌عدم کارکرد تصفیه خانه آتی ساز و تخلیه غیرمجاز فاضلاب خام به مسیل مجاور، علاوه بر آلودگی های زیست محیطی موجب استشمام بوی نامطبوع تا شعاع یک کیلومتری محیط اطراف شده بود و همین مسئله نارضایتی و شکایت شهروندان را ایجاد کرده بود.

آغاز عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی چند منظوره صدر در منطقه ۳

با هدف ارتقای سرانه‌های ورزشی، عملیات عمرانی احداث سالن ورزشی چند منظوره صدر در زمینی با مساحت ۶۰۰ متر مربع آغاز شده است که این سالن ورزشی شامل بخش هایی، چون اتاق مربیان، رختکن، اتاق کمک‌های اولیه، اتاق اداری، کافه تریا، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و دو سوله ورزشی به مساحت ۲۴۰ متر مربع و ظرفیت ۱۵۰ نفر تماشاگر و قسمت اداری با مساحت زیربنای ۲۳۶ متر مربع در دو طبقه ۱۱۸ متری در حال احداث است.

 بوستان کوهسار قطب گردشگری تهران خواهدشد

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ تهران در مراسم امضای قرارداد بوستان جنگلی کوهسار گفت: در آینده نزدیک بوستان کوهسار به فضایی شاد و مفرح   و یک قطب تفریحی و گردشگری برای شهروندان تبدیل خواهد شد.

اضافه شدن مد حمل و نقل دوچرخه در خیابان دماوند

مسعود رنجبریان شهردارمنطقه ۸ به همراه پیمان عباسی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران و تیم همراه از مسیر دوچرخه سوار‌ی «به راه» در خیابان دماوند بازدید کرد و در این خصوص گفت: طول مسیر دوچرخه سواری در خیابان دماوند ۵ کیلومتر است که در ۳ فاز تدارک دیده شده که فاز اول از سه راه تهرانپارس تا پل خاقانی به طول ۲۰۷۰ متر، پیشرفت صد درصدی رسیده و فاز سوم هم از خیابان افشاری تا خیابان سبلان با ۱۲۰۰ متر طول به پایان رسیده است.

برگزاری جشن ویژه دختران و کودکان کار در منطقه ۸

آنچه درکوچه پس کوچه های تهران گذشته است

همزمان با آغاز دهه کرامت و روز جهانی منع کار کودک جشن ویژه دختران کودک کار، دختران ایتام، دختران زندانی رای باز و دختران بی سرپرست و بدسرپرست در سرای محله فدک منطقه ۸ برگزار شد.

افتتاح سکویی برای شنیدن صدای مردم در منطقه ۱۳

آنچه درکوچه پس کوچه های تهران گذشته است

با حضور محمد سالاری عضو شورای شهر تهران، مجتبی شکوری شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران شهری و اعضای شورایاری و عموم شهروندان، نخستین سکوی شهروندی برای مطالبه گری و شنیدن صدای مردم و گفتمان بین شهرداری و شهروندان به صورت دو سویه در بوستان پیروزی افتتاح شد.

غربالگری سلامت روان ۸۰۰ پرسنل شهرداری منطقه ۱۴

چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: در ادامه تشکیل پرونده سلامت روان برای تمامی کارکنان شهرداری تهران، غربالگری سلامت روان ۸۰۰ پرسنل شهرداری منطقه ۱۴ شهرداری تهران از روز هفدهم خردادماه آغاز شده است.

افتتاح نیروگاه خورشیدی در ساختمان شهرداری منطقه ۱۷

آنچه درکوچه پس کوچه های تهران گذشته است

داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ درخصوص افتتاح نیروگاه خورشیدی در ساختمان شهرداری گفت: در ۴ماه اخیر این دومین نیروگاه خورشیدی شهرداری منطقه ۱۷ است که مورد بهره برداری قرار گرفته و برق تولید شده اند که نشان از جدیت مدیریت شهری تهران در تولید انرژی‌های تجدید پذیر با رویکرد محیط زیست پایدار دارد.

بررسی راهکار‌های توسعه ظرفیت‌های گردشگری در منطقه ۲۱

جلسه‌ای به ریاست رجب زاده شهردار منطقه ۲۱ و با حضور بیگی معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مدیران و شورایاران محله‌های استقلال و شهرک دانشگاه تهران و هیأتی مشتمل بر گروهی از طراحان جهت تصویب و ارائه طرح برای مرکز ملی هوافضا و بهسازی اماکن عمومی شاخص در شهرک استقلال، برگزار شد.

رجب زاده شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های مطلوب گردشگری به واسطه استقرار مرکز ملی هوافضا در محدوده شهری منطقه ۲۱ و در نزدیکی شهرک دانشگاه تهران، لزوم بازگشایی این موزه برای عموم مردم، تبلیغات و ایجاد فضاسازی‌های جدید برای گردهمایی‌های مردمی بیش از پیش احساس می‌شود.

جلسه معارفه فرمانده یگان حفاظت مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس درمنطقه ۲۲

آنچه درکوچه پس کوچه های تهران گذشته است

جلسه معارفه یگان حفاظت مجموعه گردشگری شهدای خلیج فارس، با حضور فریدون رضوی کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی، کارکنان و سرهنگ حسنه معاون خدمات ایمنی و انتظامی یگان حفاظت شهرداری تهران برگزار شد که در این جلسه رضوی کیا اظهار کرد: یگان حفاظت شهرداری تهران از اهمیت و جایگاه ویژه و خطیری در مجموعه مدیریت شهری برخوردار است و بازوی مدیریت شهری برای برقراری نظم و انضباط محسوب می‌شود.

مخاطبان صفحه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانند درباره مشکلات و نیاز‌های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارند و ما خواسته‌های آن‌ها را از مسئولان شهری پیگیری می‌کنیم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار