کمبود امکانات رفاهی در شهر بره‌سر استان گیلان باعث گلایه ساکنان این منطقه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  بره سر شهری کوهستانی با آب و هوای معتدل کوهستانی است که در فاصله ۵۵کیلومتری شهرستان رودبار و۴۰کیلومتری شهر رستم‌آباد واقع شده‌ است. بره سر مرکز بخش خورگام در ارتفاع ۱۲۵۰متری از سطح دریاهای آزاد قرار گرفته‌؛ که از شمال به بافت قدیم بره سر از جنوب به جنگل ها، مرتع‌ها و استخر زیبای ویستان از شرق به روستاهای تیه و دوسالده و از غرب به روستای چهار محل محدود می‌گردد.  

شهر بره‌سر با وجود تمام زیبایی ظاهری از امکانات رفاهی محروم بوده و این موضوع باعث گلایه ساکنان این منطقه شده است.

پیام شهروندخبرنگار:  

شهر من در میانه ی رشته کوههای البرز قرار دارد و برخلاف ظاهر زیبایش زشتی های فراوان زیر پوستش نهفته است. در شهر من وقتی برق قطع می شود جریان زندگی قطع می شود چون تلفن همراه هم به همراه برق قطع می شود و پس از ان اینترنت هم قطع می شود و در یک چشم بهم زدن با قطع برق به عصر حجر و پارینه سنگی برمی گردیم. در شهر من آسفالت های داخل شهر و راه های منتهی به شهر بعضا حتی یک زمستان دوام ندارد و بقدری کیفیت کار پایین است که در کمتر از یک سال اثری از آسفالت باقی نمی ماند نمونه بارز آن بلوار ورودی شهر می باشد که به شش ماه دوام نیاورد. در شهر من روزی نیست که شاهد ترکیدگی و نشتی آب از شبکه آبرسانی و لوله کشی نباشیم و مرتبا خیابانها و کوچه ها کنده می شود و به صورت مسکن مشکل حل می شود و مجددا روز از نو روزی از نو و رییس اداره آب و فاضلاب شهرمن اصلا در شهر حضور ندارد. در شهر من پروژه ی آبرسانی 30 ساله شد و اهالی نجیب شهر من در حسرت آب آشامیدنی سالم هستند .در شهر من کانال ها و جداول شهری پر از زباله و متعاقب آن بوی تعفن کاملا قابل لمس است شهر من همون بره سر مرکز بخش خورگام شهرستان رودبار گیلان می باشد که به زیبایی ظاهری شهرت دارد ولی زیر پوستش دیدن دارد. از طرف جمعی از اهالی خسته شهر بره سر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۰:۰۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
لطفا و خواهشا سری هم به شورا و شهرداری شهر محروم بره سر خورگام شهرستان رودبار گیلان بزنین و از تخلفات این بی شرفا گزارش تهیه کنین. در روز روشن زمین میدان اصلی شهر را در قبال دریافت پول به شخصی قانون شکن و رانتخوار واگذار کرده اند و بلافاصله در ازای دریافت پول جواز ساخت نیز صادر کرده اند و بخشدار بی خاصیت بخش خورگام فقط نظاره گر این تخلف اشکار میباشد . جالب اینجاست که این تخلف اشکار در روز روشن در مقابل ساختمان بخشداری در حال وقوع میباشد و این تخلف به اطلاع فرمانداری رودبار نیز رسیده است ولی ظاهرا همه کر شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۴۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
بله متاسفانه این خیانت بزرگ توسط شهردار بی مسئولیت و رفیق باز بره سر در ازای دریافت پول انجام شده و از فرمانداری رودبار و استانداری گیلان تقاضای رسیدگی به این خیانت بزرگ را داریم.البته شورای شهر بره سر و بخشدار خورگام هم باید به مراجع قانونی پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند بره سری
۲۳:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
زمین میدان اصلی شهر بره سر به تصرف شخصی قانون شکن درامد. البته با چراغ سبز شهردار این شهر و در معرض دیدگان بخشدار خورگام و در سکوت مطلق شورای شهر بره سر
Iran (Islamic Republic of)
حسینی بره سری
۲۳:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
این زمین متعلق به عموم مردم بره سر میباشد و شهردار شهر خیانت بزرگی را مرتکب شده و باید به مراجع قانونی پاسخگو باشد. در واقع زمین میدان اصلی شهر بره سر غصب شده است.
Iran (Islamic Republic of)
احمدی بره سری
۰۰:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
و شخص مربوطه قرار است در این زمین غصبی نماز هم بخواند.قبول باشد انشاالله. و برادر شخص متجاوز به زمین عمومی میدان اصلی شهر بره سر یکی از مسئولین بانک شهر در پایتخت نیز میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۲۲:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
این خیانت بزرگ توسط شهردار بی مسئولیت و ناتوان
Iran (Islamic Republic of)
احد
۲۲:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
لعنت خدا بر ادمای متجاوز و لعنت خدا بر مسئولین رشوه گیر و قانون شکن . اخه مگر میشود در روز روشن زمین میدان اصلی یک شهر تصرف شود و شهردار شهر مجوز ساخت هم در این زمین عمومی که بخشی از میدان اصلی شهر میباشد را بدهد و بخشدار و فرماندار منطقه هم نظاره گر این تخلف اشکار باشد؟شورای شهر هم سکوت مرگباری در پیش بگیرد؟
آخرین اخبار