مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اروندکنار گفت: حریق نخلستان‌های دهستان منیوحی به مدت ۶ ساعت توسط دو خودروی آتش نشانی مهار شد.

امید قصبه لرمسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اروندکنار در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اروندکنار مبنی بر حریق نخلستان‌های دهستان منیوحی تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات را آغاز کردند.

او افزود:وسعت نخلستان در دهستان منیوحی ۸ هکتار و شامل ۲۲۰۰ اصل نخل مثمر است که بخش عظیمی از آن دچار آتش سوزی شد.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اروندکنار با اشاره به اینکه این حریق به مدت ۶ ساعت توسط دو خودروی آتش نشانی مهار شد تصریح کرد: علت آتش سوزی و میزان خسارت توسط تیم‌های آتش‌نشانی در دست بررسی است.

لزوم راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در دهستان منیوحی

قصبه لر عنوان کرد: از مسئولان شهرستان آبادان تقاضا داریم که ایستگاه آتش نشانی دهستان منیوحی را راه اندازی کنند زیرا فاصله بین ایستگاه آتش نشانی اروندکنار تا دهستان منیوحی ۱۶کیلومتر است و اگر در این مدت حریقی در اروندکنار رخ دهد با کمبود نیرو مواجه می شویم.

او ایستگاه های آتش نشانی در اروندکنار را یک ایستگاه فعال و دو تیم عملیاتی برشمرد و گفت: این سازمان علاوه بر حوزه شهری اروندکنار و روستایی تا حوزه خسرو آباد را تحت پوشش خود قرار دارد.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اروندکنار افزود:دیروز همزمان با این آتش سوزی یک حادثه دیگر در ابوشانگ رخ داد که به دلیل نبود تیم عملیاتی از بخشدار و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان درخواست کمک کردیم که بلافاصله دو تیم عملیاتی از چوئبده و آبادان به محل حادثه اعزام گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.