نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به کار ارزشمند برجام، گفت: برجام قوی‌ترین معاهده بین المللی ایرانیان بود که با بدعهدی‌های آمریکا مواجه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مهرعلیزاده یکی از نامزد‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز در برنامه «ایران سرای من» که از شبکه فارس پخش شد، دولتش را دولت قانون و خواست مردم خواند و با اشاره به اینکه امروز کشورما در موقعیت تاریخی بسیار حساسی قرار دارد، گفت: مردم ایران فردی را انتخاب می‌کنند تا با استفاده از تجریباتش مشکلات کشور را برطرف کند.

او با بیان اینکه امروز مردم با فقر، اختلاس، مشکلات معیشتی، تنگدستی، بیکاری، و افزایش فاصله اجتماعی و سطح خط فقر مواجه هستند، افزود: رفتار و مدیریت نامسئولان، کشور را به مقطعی رساند که با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های مختلف مواجه است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این روز‌ها برخی از والدین حتی از تامین معاش خانواده خود ناتوان هستند، افزود: باید مدیرانی را انتخاب کنیم که بتوانند به مشکلات و درد دل مردم آگاه باشند.

مهرعلیزاده با اشاره به دوره‌های مختلف ریاست جمهوری در کشور گفت: در دولت‌های پیشین، خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه شد و منکر این خدمات نیستم.

او با اشاره به نظام صحیح اقتصادی دولت در دهه شصت، گفت: در این دوره رئیس جمهور با اقدامات مناسب اقتصادی، اعتماد را بین مردم و دولت ایجاد کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سازندگی با همه تلاشش نتوانست به ایده آل مورد انتظار دست یابد، ادامه داد: دولت اصلاحات برای مردم افتخار آفرید؛ پاسپورت ایرانی اعتبار پیدا کرد؛ روسای جمهوری برای سفر به ایران صف کشیدند، گفتگوی تمدن‌ها شکل گرفت و ایران و ایرانی مورد تکریم قرار گرفت، قیمت ارز ثابت ماند، تورم حدود ۵۰ درصدی کنترل و تک رقمی شد، ارزش پول ملی حفظ شد، امید مردم به آینده افزایش یافت و همچنین شاخص‌های مختلف اجتماعی، بهداشت و درمان ارتقاء پیدا کرد.

به گفته مهرعیلزاده در دوران بعدی هم، روسای جمهور خدمات را ارائه دادند و نمی‌توان منکر واقعیت شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به کار ارزشمند برجام گفت: برجام قوی‌ترین معاهده بین المللی ایرانیان بود که با بدعهدی‌های آمریکا مواجه شد.

مهر علیزاده با بیان اینکه برجام، با نظارت مقام معظم رهبری و مسئولان و مدیران به بار نشست افزود: آمریکا هیچگاه با ما دوستی نکرده و از اوایل انقلاب تا کنون با ایجاد ناامنی و جنگ، تحریم و خروج از برجام، مشکلات زیادی را بر ما تحمیل کرده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ایران ملتی بزرگ و صاحب تمدن است تاکید کرد: ما باید اصالت، قدرت، بزرگی و تاریخ کشور خود را به دنیا ثابت کنیم و به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار کنیم.

او تصریح کرد: دولت من دولت «زندگی» است و زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه و شادابی و امید را به ایرانیان باز می‌گرداند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار