بسیج هنرمندان استان فارس با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات پیش‌رو (۲۸ خرداد) دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بسیج هنرمندان استان فارس در بیانیه‌ایی مردم ولایتمدار این استان را برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:  بدینوسیله ما هنرمندان به استحضار می‌رسانیم از آنجا که امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و مقام معظم رهبری از این شرایط به عنوان پیچ تاریخی انقلاب یاد کرده و راه حل مشکلات کشور را تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به منظور احیای ارزش‌های اصیل انقلاب عنوان می‌فرمایند، با تمام توان و مشارکت حداکثری خود در انتخابات سرنوشت ساز سال ۱۴۰۰ تلاش خواهیم کرد.

این بیانیه می‌افزاید: به دنبال تحقق فرامین معظم له در روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و مردمی نقش موثری ایفا کرده و از آحاد مختلف مردم خصوصاً هنرمندان که قشر عظیم دخیل در تغییر سرنوشت ملت  هستند، صمیمانه درخواست می‌کنیم که با شور و نشاط و بدون لحظه‌ای درنگ در ادامه مسیر امام و شهداء و تحقق خواسته‌های رهبر فرزانه انقلاب که همان تشکیل دولت اسلامی توسط افراد انقلابی است، به تلاش و کوشش خود ادامه دهند و چه بسا با سرعت بیشتر نیز حرکت کنند.

در بیانیه بسیج هنرمندان آمده است: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفسی و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: ما هنرمندان از ملت شریف ایران دعوت می‌نماییم بی‌تردید با حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال آگاهانه در پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ بزرگ ایران عزیز خلق کرده و بار دیگر به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت نماید که وحدت ملی بالاترین ارزش‌ها است، بدین سان ملت بزرگ ایران می‌توانند با ارتقاء قدرت ملی خود نویدبخش تشکیل دولت معظم، مقتدر و درخور شأن شایستگی خویش باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار