تزریق نشدن واکسن کرونا برای بیماران خاص موجب گلایه آن‌ها شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از چهار ماه است که از واکسیناسیون کرونا برای گروه حساس جامعه در کشور می‌گذرد و افراد زیادی توانستند این واکسن را تزریق کنند. اما در این بین کسانی بودند که تزریق این واکسن برایشان بسیار حیاتی‌تر از بقیه گروه‌های جامعه بود آن‌ها کسانی نبودند جز بیماران خاص که برخی از آن‌ها امکان رفتن به مراکز بهداشت برای تزریق این واکسن را نداشتند این موضوع باعث گلایه آن‌ها شد و پیام‌هایی را برای ما ارسال کردند.

 

متن پیام شهروندخبرنگار

مهم واکسن کرونا بیماران خاص
چند روزی است از بیماران خاص دعوت شده که در بیمارستان طالقانی و امام حسین واکسن بزنن
عدم مدیریت ثبت نام هنگام زدن واکسن کرونا بیماران را بیشتر از قبل تحت خطر ابتلا به ویروس کرونا و مشکلات دیگر کرده از شب فبل همه برای ثبت نام میرن و ۴۰ نفر واکسن می‌گیرن حالا فکر کنید حداقل چند صد نفر اونجا هستن و دور هم جمع هستن تا فقط اسم چهل نفر خونده بشه اینم وضعیت داخل عکس، واکسن عمومی را چطور مدیریت خواهند کرد.


لطفا از وزارت بهداشت در خواست کنید جهت افرادی که معلولیت جسمی وذهنی دارند ودر منزل هستند هرچه زودتر اقدام به زدن واکسن کنند باسپاس فراوان


واکسن کرونا
سلام. لطفا این موضوع رو به گوش مسئولین برسونید. من یه مادر دیابتی بیست وهشت ساله هستم با کبدچرب وچربی خون بالا. چرا من نباید در اولویت واکسن قرار بگیرم آیا اون پیرزن هشتادساله می‌تواند بچه بیاره من اگه در اثر کرونا مردم کی قراره ازبچه من مواظبت کند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
سالمندان هم همچنان منتظرن
آخرین اخبار