رئیس گروه تعمیرات شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ و دز گفت: عملیات اجرایی تعمیر و لاینینگ کانال‌های شبکه آبیاری ناحیه شمال خوزستان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین دعاوی رئیس گروه تعمیرات شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ و دز گفت: با توجه به بهره برداری مداوم از کانال‌ها و تامین آب اراضی کشاورزان، تخریب کانال‌ها دور از انتظار نبوده و این عامل باعث اخلال در امر خدمات رسانی به کشاورزان شده است.

او افزود: عملیات اجرایی تعمیر و لاینینگ کانال‌ها یکی از فعالیت‌های مهم و بحرانی در عملیات مستمر نگهداری در سال‌های کم آبی و خشکسالی است.

دعاوی بیان داشت: این عملیات می‌تواند از ایجاد بحران در تامین آب کشاورزان و روستاییان جلوگیری کند و گام موثری در کاهش تنش‌های احتمالی و آبرسانی به اراضی و باغات کشاورزان و کاهش هدر رفت آب باشد.

رئیس گروه تعمیرات شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ و دز تصریح کرد: این عملیات با پیگیری دفتر مدیریت تعمیرات و نگهداری شبکه‌های آبیاری سازمان آب و برق خوزستان از محل اعتبارات جاری در قالب موافقت نامه خدمات بهره برداری، نگهداری و تعمیرات شبکه‌های آبیاری و زهکشی دز، کرخه شمالی و دشت اوان انجام شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار