رودری، ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره شرایط این تیم در مسابقات جام ملت‌های اروپا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رودری، هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره شرایط شیوع بیماری کرونا در اردوی این تیم و تاثیر آن روی شرایط ماتادور‌ها قبل از آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ اظهار کرد: این اوضاع شرایط بسیار پرتنشی را برای بازیکنان تیم ملی اسپانیا رقم زده است و آن‌ها هر روز با اضطراب منتظر نتیجه تست هایشان هستند و می‌دانند که این مسابقات هر لحظه ممکن است برایشان تمام شود.

رودری گفت: در چند روز گذشته، هر روز صبح که تست‌های PCR انجام می‌شوند، این از ذهن‌ها می‌گذرد که امروز نیز تست یکی از بازیکنان مثبت و همین نیز شرایط را غیر معمول کرده است. وحشت حاکم است، ترس چندانی برای سلامتی خود نداریم؛ چرا که ما جوانیم و بعید است که اتفاق جدی برایمان بیفتد، اما ممکن است یورو را از دست بدهیم.

رودری درباره بیماری بوسکتس عنوان کرد: بوسکتس مبتلا شد، او اصلا هیچ نشانه‌ای ندارد و حالش هم خوب است؛ اما خب می‌دانید که ممکن است به معنای حذف شدن از تیم و شرکت نکردن در یورو باشد. تست دیگو یورنته هم مثبت شد. هر چند خوشبختانه نتیجه تست اشتباه بود و او توانست برگردد، اما فکر این که ممکن است یورو را هر لحظه از دست بدهی، حال بسیار بدی به فرد می‌دهد، یک غم عمیق! شرایط فعلا همین است و خوشبختانه الان به نظر می‌رسد که داریم از همه گیری کرونا بالاخره عبور می‌کنیم.

تیم ملی اسپانیا امشب در اولین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف تیم ملی سوئد می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار