نشست تخصصی حامیان رئیسی با حضور جمعی از کارشناسان، مدیران و فعالان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست «بانک و بیمه و نقش آن در نظام اقتصادی کشور» برگزار شد.

این نشست در دانشگاه علم و فرهنگ و با حضور جمعی از کارشناسان، مدیران و فعالان اقتصادی حامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در این نشست علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کشور و تعدادی از کارشناسان بیمه و بانکی ضمن تشریح دیدگاه تخصصی خود از برنامه‌های حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حوزه اقتصاد و مبارزه با فساد اداری دفاع کردند.

بهادری جهرمی در این همایش درباره عزم جدی حجت‌ الاسلام رئیسی برای مبارزه با فساد اداری گفت: آقای رئیسی به محض ورود به قوه قضائیه آقای طبری معاون اسبق اجرایی قوه قضاییه را برکنار کرد. این نشان از عزم جدی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی برای مقابله با فساد است.

بهادری جهرمی

در این‌باره هم علی خندانی رئیس کانون سردفتران در بخشی از سخنان خود افزود: «قانون کاداستر یکی از مهم‌ترین قوانین برای مقابله با فساد زمین خواری، کوه خواری و ... در کشور است. این قانون بیشتر از هر زمان دیگری در دوره ریاست حجت الاسلام رئیسی بر قوه قضائیه اجرایی شده است. امید است با موفقیت ایشان در انتخابات، اجرایی شدن این قانون با قوت بیشتری ادامه یابد.»

علی خندانی

حامیان رئیسی

حامیان رئیسی

رئیس مرکز وکلا
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار