رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: بیش از ۲۳۷ هزار راننده متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه از ابتدای امسال تاکنون در البرز اعمال قانون شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز، اجرایی شده و رانندگان متخلف اعمال قانون شدند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: در اجرای اعمال محدودیت‌های کرونایی در البرز، ۱۷ هزار و ۲۵۶ راننده متخلف جریمه یک میلیون تومانی شدند.

سرهنگ شرق گفت : طی سال جاری برای ۱۴ هزار و ۹۷۰ راننده خودروی متخلف در البرز قبض جریمه ۵۰۰ هزارتومانی صادر شد.

او افزود: اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم اجرای طرح قانون محدودیت تردد در البرز را رعایت می‌کنند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به اعلام ضعیت نارنجی کرونایی در استان البرز، خودرو‌های غیر بومی در حال تردد در این استان جریمه می‌شوند.

سرهنگ شرق افزود: این جریمه‌ها برای خودرو‌های غیر بومی توسط دوربین‌های ثبت تخلف و تمام گشت‌های پلیس راهور اعمال می‌شود.

او گفت: همچنین تمام ورودی‌ها و خروجی‌های استان توسط دوربین‌ها و نیرو‌های پلیس کنترل می‌شود و در صورت تردد و ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی و خروج پلاک‌های بومی برابر مقررات برخورد می‌شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین‌های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می‌شود.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.