فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده یک باند سازمان یافته و بین‌المللی قاچاق موادمخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یگان‌های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سازمان‌یافته و بین‌المللی موادمخدر در جنوب شرق کشور شدند.

وی افزود: پس از ماه‌ها رصد اطلاعاتی و تخصصی گسترده آخرین محل تردد این قاچاقچی بین‌المللی در سراوان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی که در یک عملیات غافلگیرانه و مسلحانه قبل از انجام هرگونه اقدامی به همراه ۲ همدست تبهکارش دستگیر و از وی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و ۲ دستگاه خودروی تیزرو که با آن اقدام به حمل و جابجایی محموله مواد افیونی می‌کرد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به گستردگی اقدامات متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: چندین فقره درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان، قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و تهیه سلاح‌های گرم از جمله اقدامات تبهکارانه این قاچاقچی تحت تعقیب است که در نهایت با اقدام هوشمندانه در تور انتظامی پلیس استان قرار گرفت.

انتهای پیام/س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار