فرماندار آوج گفت: هزار و ۵۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در شهرستان آوج مشارکت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت الله علیرضایی فرماندار آوج گفت: هزار و ۵۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان مشارکت دارند.

علیرضایی با اشاره به اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه در این شهرستان پیش بینی شده است، افزود: در این دوره از انتخابات ۵۴ شعبه اخذ را در شهرستان آوج مستقر می‌شود.

او اضافه کرد:۲ شعبه اخذ رای شامل یک شعبه سیار در بخش مرکزی و یک شعبه ثابت شهری در بخش آبگرم به تعداد شعبات اخذ رای در این شهرستان نسبت به ادوار گذشته افزوده شده است.

علیرضایی همچنین یادآور شد: در انتخابات شورا‌های اسلامی این شهرستان در سطح شهر‌ها دارای ۳۲ نامزد و در سطح روستا‌ها نیز دارای ۵۷۳ نامزد است.

آوج دارای ۱۰۰ روستاست که از این تعداد از حیث جمعیت ۹۲ روستا برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی واجد شرایط هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.