معاون وزیر در امور برق مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان یزد را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، همایون حائری، معاون وزیر در امور برق با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل سابق و سرپرست این شرکت در راهبری و مدیریت دوران تصدی آنان، ضمن معرفی عبدالحمید عباس شیاری به عنوان مدیرعامل جدید، تجربه بسیارموثر او در صنعت برق و ویژگی خوب به لحاظ علمی او را متذکر شد و گفت: شیاری با شناخت خوب از ظرفیت‌های مهندسی و داشتن قابلیت‌های خوب مدیریتی می‌تواند مسیر را برای رسیدن اهداف متعالی صنعت برق در شرایط سخت فراهم کند.

او ابراز امیدواری کرد: حمایت‌های مسئولین استانی به ویژه مدیران صنعت آب و برق می‌تواند همچون گذشته برای خلق عملکردی شاخص در استان موثر باشد.

حائری با ابراز امیدواری نسبت به پیگیری برنامه‌های مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا در توزیع برق یزد، استفاده از نیرو‌های جوان و متخصص استان یزد برای ارتقاء عملکرد سال‌های اخیر را مورد اشاره قرار داد و بر تلاش صادقانه برای رسیدن به اهداف بزرگ صنعت برق تاکید کرد.

در این مراسم آرش نواب، مدیرعامل سابق،  علی جم، سرپرست این شرکت و  عبدالحمید عباس شیاری، مدیر عامل جدید به صورت جداگانه به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار