مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: با راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی در کشور می‌توانیم برای محصولات دانش بنیان ایرانی بازارسازی کنیم.

محمد رضا کمپانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وجود نمایشگاه‌های دائمی در تمام حوزه‌های کشور امری ضروری است، اما تا به امروز چنین نمایشگاه‌هایی در کشور برپا نشده بود، اما به همت پارک علم و فناوری پردیس برای اولین بار نمایشگاه دائمی در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی راه اندازی شد.

او افزود: این نمایشگاه، برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های تجهیزات پزشکی کشور توسط دکتر شانه ساز افتتاح شد و بازدید از آن برای همگان آزاد خواد بود.

کمپانی تصریح کرد: ما برای انتخاب دستگاه‌های موجود در نمایشگاه معیار‌های خاصی داشتیم که علاوه بر توجه به کیفیت بحث فراگیری و برطرف کردن نیاز‌های کشور، بحث هایتک بودن، تکنولوژی بالا و قابلیت صادرات داشتن بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این فناور گفت: دستگاه‌های موجود در این نمایشگاه دستگاه‌های اتاق عمل شامل دستگاه تنفس مصنوعی و مانیتورینگ الکتروشوک گازرسانی است. همچنین در حوزه درمانی دستگاه‌های نوار مغز، شتاب‌دهنده خطی، یونیت‌های دندان پزشکی، ماموگرافی و رادیولوژی را به نمایش گذاشته ایم.

او یادآوری کرد:هدف اصلی ما از ایجاد چنین نمایشگاه‌های برطرف کردن نیاز‌های کشور، جلوگیری از واردات و در نهایت صادرات محصولات برای ارزآوری است. وجود چنین نمایشگاه‌هایی به صورت دائمی سبب شناخته‌تر شدن محصولات ایرانی در سراسر دنیا خواهد شد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار