امنیت سلامت رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است

مهمترین خبر‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های آذربایجان شرقی را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تنها چند روز دیگر تا برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده است و تلاش نامزد‌ها برای تشریح برنامه‌های خود و اقناع مردم هر روز پرحرارت‌تر می‌شود. تب و تابی که هرچه به ۲۸ خرداد نزدیک می‌شویم بیشتر و بیشتر می‌شود و  تبلیغات هم رنگ و روی خاصی به خود می‌گیرد.

امنیت سلامت رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه انتخابات چهار رکن اصلی دارد گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است که با اطمینان خاطر امنیت و سلامت انتخابات را تضمین می‌کنیم.

۲۲ نامزد انتخابات شورا‌ها در اهر تخلف کردند

فرماندار اهر گفت: در گشت اعضای کمیته رصد و پایش تبلیغات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی تخلفات انتخاباتی ۲۲ داوطلب شهر اهر محرز شد و طی صورتجلسه به دستگاه قضایی معرفی شدند.

حضورآگاهانه و حداکثری جوانان درانتخابات حرکت در مسیر ارزش‌ها است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضورآگاهانه و حداکثری جوانان و رای اولی‌ها درانتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا حرکت در مسیر ارزش‌ها است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.