دعوت باشگاه تراکتور از مردم برای حضور در انتخابات

باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای از مردم و هواداران خود برای شرکت پرشور و گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در متن بیانیه باشگاه تراکتور آمده است:

باسمه تعالی

«انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.» مقام معظم رهبری

ملت بزرگ ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابی بزرگ برای کشور عزیزمان قرار دارند؛ انتخابی که بی‌شک بهترین و موثرترین ابزار مشارکت در تعیین سرنوشت‌مان خواهد بود. رای تک‌تک مردم ایران امروز به عنوان حافظ اصل جمهوریت تلقی می‌شود و میراثی بزرگ برای انقلاب است که در دستان ما قرار دارد، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.

این بیانیه می‌افزاید: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح در سرنوشت تک‌تک مردم طی سال‌های متمادی تاثیر خواهد گذاشت و هر رای رقم زننده مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است.

باشگاه تراکتور ضمن دعوت از عموم مردم به حضور گسترده و پرشور در انتخابات، به تاسی از منویات مقام عظمای ولایت بر اصل مشارکت حداکثری تاکید داشته و دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار، شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می‌داند.

ایرانِ ما در طول تاریخ بار‌ها از امتحان‌های سخت، سرافراز بیرون آمده و ملتِ غیورمان بار دیگر ثابت خواهند کرد که اسیرِ جوسازی‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان خود نخواهند شد.

یاشاسین ایران
یاشاسین آذربایجان

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه ۲۸ خرداد ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

در استان بیش از چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی، انتخابات شورا‌های اسلامی در یک هزار و ۹۷۰ شهر و روستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.