شعبانی گفت: تمامی زیرساخت‌ها، امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن، قانونمند، باشکوه و با حضور حداکثری مردم در ایرانشهر فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی شعبانی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با بیان اینکه حدود چهار هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در این شهرستان همکاری دارند گفت: تمامی زیرساخت‌ها، امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن، قانونمند، باشکوه و با حضور حداکثری مردم فراهم شده است.

وی گفت: مردم شهرستان ایرانشهر در تمامی انتخابات حضور باشکوهی داشته‌اند و این بار در انتخابات ٢٨ خرداد با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری بر افتخارات خودشان رقم خواهند زد.

وی بیان کرد: مردم ما راه سعادت را یافته و با حضور پرشور پای صندوق‌های رای در این شرایط حساس، حمایت خود را از نظام و انقلاب به رخ دشمنان خواهند کشید و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

فرماندار ایرانشهر گفت: ١۴١ شعبه اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ٩٨ شعبه ثابت و ۴٣ شعبه سیار است که از این تعداد ۶٧ شعبه در مناطق شهری و ٧۴ شعبه در مناطق روستایی اعم از ثابت وسیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار