سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ارتباط با مسابقه فردا شب این تیم مقابل سوئد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل تیم ملی سوئد در چارچوب اولین مسابقه از مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۰ درباره غیبت ستاره تیم خود اظهار کرد: همه ما منتظر او (سرخیو بوسکتس) خواهیم ماند. سرخیو یک مزیت دارد و آن هم این است که اولین نفر بود که به کرونا مبتلا شد. بنابراین هنوز فرصت برای او وجود دارد. مطمئنا او در لیست تیم خواهد بود. بوسکتس کاملاً بی علامت است و می‌تواند تمرین کند.

انریکه ادامه داد: با این حال ما یک طرح دوم نیز در اختیار داریم که اگر تعداد بازیکنان بیشتری به کرونا مبتلا شوند، از بازیکنان جدید استفاده کنیم. من همچنین می‌خواهم از اعضای تیم زیر ۲۱ سال به خاطر کمکشان تشکر کرده و آن‌ها را تحسین کنم. من شش بازیکن جوان را دعوت کردم که آن‌ها فوق العاده بوده اند. آن‌ها آماده بودند که تعطیلات خود را رها کنند و به این جا بیایند؛ بدون هیچ تضمینی! چرا که من نمی‌دانم آن‌ها بتوانند در یورو حضور داشته باشند یا نتوانند برای ما بازی کنند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره واکسیناسیون این تیم قبل از مسابقات گفت: رئیس فدراسیون و مدیر ورزشی به ما اطلاع دادند که می‌توانیم واکسینه شویم. ما با کمال میل این مسئله را پذیرفتیم. البته هنوز مطمئن نیستم که واکسینه خواهیم شد یا نه. این موضوعی است که رئیس چند ماهی در حال مذاکره درباره آن است. مذاکرات در حال انجام است و من می‌خواهم که در صورت امکان و در اسرع وقت واکسینه شویم. اگر بازیکنان علائمی داشته باشند با مشکل مواجه خواهیم شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار