رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: پرچم این ستاد، بی طرفی و قانون مداری است و هیچ گونه حمایتی از نامزد ریاست جمهوری خاصی نخواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست انتخاباتی با حضور روسای ستاد تبلیغاتی ریاست جمهوری در استان، اظهار داشت: انتخابات یک تکلیف سیاسی و از ارکان نظام بوده، به همین دلیل دشمن در تمامی انتخابات سعی بر التهاب آفرینی در جریان برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی داشته است.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که انتخاباتی در کشور صورت نگیرد و پس از آن هم التهاب آفرینی ایجاد شود، اما رویکرد جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری است.

معاون سیاسی استاندار گفت: این انتخابات از ابعاد مختلف برای نظام حائز اهمیت است و باید با هم بتوانیم زمینه حضور باشکوه مردم را فراهم کنیم.

حبیبی با بیان اینکه شاخص‌های انتخابات شامل قانون مداری و قانون گرایی، رقابت سالم و رعایت اخلاق است، اضافه کرد: ستاد انتخابات استان با بی طرفی و براساس قانون، موضوعات را انجام می‌دهد و هیچ کس فراتر از قانون عمل نمی‌کند.

وی اظهار داشت: انتخابات بدون رقابت معنا ندارد و شور انتخابات به رقابت گره خورده و ستاد انتخابات به دنبال ایجاد فضایی است که به نحو احسن رقابت سالم در عرصه انتخابات شکل بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: مردم از بی اخلاقی و بداخلاقی نگران هستند و کسی که به سمت بی اخلاقی برود با نمره منفی مردم مواجه می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه در روند انتخابات نکات متعددی حائز اهمیت است، افزود: انتخابات سه رکن دارد که شامل مردم، داوطلبان و عوامل اجرایی می‌شود و مردم زینت انتخابات، عوامل اجرایی امانتدار و داوطلبان، موتور محرکه انتخابات هستند.

معاون سیاسی استاندار اضافه کرد: انتخابات این دوره تحت شعاع کرونا قرار گرفته است و باید تدابیری اتخاذ شود که سلامت مردم به خطر نیفتد البته در این زمینه مقدمات لازم تامین شده است و مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: از ستاد‌های انتخاباتی درخواست داریم در فضای مجازی با تمام توان وارد شوند تا عرصه بر منافقان و دشمنان تنگ شود.

وی گفت: ستاد‌های انتخاباتی در این فضا کاندیدای مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنند، البته در این فضا هم باید موضوعات اخلاقی رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.