رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۹ هزار و ۹۰۰ تن شکر طرح تنظیم بازار، ویژه بخش‌های صنفی و صنعتی به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمیدرضا رجوعی رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۹ هزار و ۹۰۰ تن شکر طرح تنظیم بازار، ویژه بخش‌های صنفی و صنعتی به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است؛ این سهمیه جدای از ۴۰ هزار تن شکر طرح تنظیم بازار است که اردیبهشت امسال بین بخش‌های صنف و صنعت خراسان رضوی توزیع شده بود.

او افزود: افزون بر این یک سهمیه ۲ هزار تنی از شکر طرح تنظیم بازار ویژه خانوار با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان نیز به خراسان رضوی اختصاص یافته که در حال توزیع است.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: از آنجا که قیمت مصوب شکر برای خانوار از هر کیلوگرم هشت هزار و ۷۰۰ تومان تغییر کرده و با قیمت مصوب شکر سهمیه صنف و صنعت یکسان سازی شده است، دیگر تولید قند از شکر سهمیه خانوار توجیهی ندارد لذا از این پس قند مورد نیاز استان از سهمیه شکر بخش‌های صنف و صنعت تولید و تامین می‌شود.

رجوعی بیان کرد: آخرین سهمیه روغن خانوار طرح تنظیم بازار خراسان رضوی ۹ هزار و ۷۰۰ تن و سهمیه روغن صنف استان هزار و ۷۰۰ تن بوده است و نیاز واحد‌های تولیدی استان به روغن نیز از طریق ۳۵ هزار تن سهمیه متمرکز کشوری تامین شده است.

او تصریح کرد: با توجه به درخواست استان مبنی بر اختصاص سهمیه روغن خام برای تصفیه به کارخانه‌های خراسان رضوی به جای اختصاص آن به کارخانجات سایر استانها، که بعضا با تاخیر روغن مورد نیاز استان را تحویل می‌دادند، از این ماه از حدود ۱۰ هزار تن سهمیه روغن این استان، ۶ هزار تن روغن خام را برای تصفیه به کارخانجات خراسان رضوی اختصاص دادند.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: خوشبختانه وضعیت تامین و توزیع روغن طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی شرایط عادی و متعادلی دارد و التهابی در میزان عرضه و تقاضا نیست.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.