رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی گفت: ایستگاه دائمی بازی های بومی محلی در پارک ها راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدتقی امیری خراسانی، رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی لازم است تا برنامه‌های مجازی و آنلاین در دستور کار هیات‌های استانی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی افزود: روستائیان  در بسیاری از عرصه‌ها در خط مقدم کشور بوده اند، اما تاکنون توجه لازم و شایسته به آنان صورت نگرفته است.

امیری خراسانی با بیان این که  بسیاری از قهرمانان بنام ورزش کشور اصالتا روستایی هستند گفت: باید تلاش کنیم تا ورزش‌های کلاسیک و قهرمانی نیز در روستا‌ها توسعه یافته و همچنین ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی در شهر‌ها راه اندازی و دنبال شود.

او با تأکید بر این که می‌بایست ماهیت رقابتی نیز به ورزش روستایی داده شود افزود: در نظر داریم طی سال جاری لیگ‌های کشوری مختلفی از جمله در رشته‌هایی مانند چوب کشی، هفت سنگ را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با اشاره به کمبود اعتبارت در  فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی گفت: با وجود مشکلات مالی سعی خواهیم کرد تا مبالغی را به هیات‌های استانی و شهرستانی کمک کنیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.