ناصر ظهوری گفت: انجام امور حمل و نقل جاده‌ای و ریلی کالا از مبدا استان یزد به کلیه نقاط کشور با سیستم‌های هوشمند فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  ناصر ظهوری مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان یزد ترابری ریلی نوین پارس (ترن پارس)  هدف از تاسیس شرکت ترن پارس را انجام امور حمل و نقل جاده‌ای و ریلی کالا از مبدا استان یزد به کلیه نقاط کشور، ارائه خدمات واردات و صادرات و همچنین ارائه خدمات الکترونیک نرم افزاری و سیستم‌های هوشمند حمل و نقل عنوان کرد.

او اتصال ریلی به ریل سراسری و بهره برداری از زیرساخت‌های ریلی بندرخشک پیشگامان از جمله شانتینگ یارد با ۷ خط ریلی، تخلیه و بارگیری قطار‌های حامل بار‌های فله، ارائه خدمات باسکول ریلی و جاده‌ای و خدمات تخلیه در مقصد، خدمات انبارش و انتقال بر روی عرشه کشتی (FOB) و خدمات حمل دریایی را از مزیت‌های فعالیت این شرکت عنوان کرد.

ظهوری در ادامه تعبیه تجهیزات تخلیه و بارگیری برای محموله‌های فله، کانتینری و عمومی، خدمات استریپ و استافینگ و همچنین باربندی و لاشینگ بار بر روی قطار و یا داخل کانتینر را از دیگر خدمات پیشگامان ترن پارس دانست.

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان یزد ترن پارس خدمات متعدد دیگری مانند دپوی کالا، بارگیری و تخلیه، بسته بندی، هماهنگی گرفتن واگن برای بارگیری‌های ریلی، گرفتن کانتینر و هماهنگی با کشتیرانی را هم از جمله فعالیت‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: ما کل مسیر زنجیره تامین را مدیریت کرده و صاحبان کالا و بازرگانان می‌توانند کالای خود را درب کارخانه به ما تحویل داده و با کمترین هزینه جابه جایی در مقصد بار خود را تحویل گیرند.

ظهوری به اشتغال آفرینی ۲۰ نفر بصورت مستقیم و ۵ هزار نفر بصورت غیر مستقیم (حداقل ۲۷ هزار سرویس حمل جاده ای) اشاره کرد و بیان داشت: صادرات بار‌های کلینکر سیمان، کاشی و سرامیک، سیمان سفید و پشم شیشه به کشور‌های ازبکستان، سوریه، قطر و عمان و همچنین واردات ماشین آلات کارخانه‌های فولاد محسن، صنعت سبز و سنوپارس از کشور‌های هند و چین از جمله صادرات و واردات صورت گرفته از بستر بندرخشک پیشگامان توسط شرکت پیشگامان ترن پارس می‌باشد.

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان ترن پارس با بیان اینکه تناژ بار ورودی و خروجی شرکت در سال‌های نخست تاسیس زیر ۲۰ هزار تن بوده، ولی اکنون بالای یک میلیون تن تناژ بار ورودی و خروجی شرکت در یکسال گذشته بوده است، این سیر پیشرفت را موفقیت آمیز خواند و توسعه ناوگان، اضافه کردن ماشین آلات و واگن و داشتن پایگاه در کشور‌های حوزه خلیج فارس، چین و هند و همچنین مبادی خروجی ریلی کشور را چشم انداز پیشگامان ترن پارس عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار