معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از جایگزین شدن چهره نگاری به جای انگشت نگاری در انتخابات خبر داد.

سارا مبارک، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرو روستا با وجود بیماری کرونا سبب شد تا به منظور حفظ سلامت شهروندان تا برخلاف دوره های پیشین ، انگشت نگاری در زمان رای گیری حذف گردد و چهره نگاری جایگزین آن شود.

او در خصوص انجام تبلیغات انتخابات افزود: تبلیغات باید در فضای باز صورت گیرد و تمامی افراد باید ضمن رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر از دو ماسک به صورت همزمان استفاده کنند.

مبارک تصریح کرد: وظایف دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این زمینه تنها جنبه ی نظارتی و گزارش دهی دارد و در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف در ستادها در کمترین زمان ممکن به فرمانداری شهرستان ها بصورت کتبی و به منظور رسیدگی و برخورد لازم ارسال می شود.

او با تشویق شهروندان برای تعیین سرنوشت شهر و کشور رعایت دستورالعمل های بهداشتی را حتی برای افرادی که مرحله اول واکسن را دریافت کردند ضروری دانست و گفت: شهروندان به منظور حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان به استفاده از ماسک و ضدعفونی مداوم دست ها را از خروج از منزل تا رای دهی و بازگشت دوباره به منزل توجه ویژه داشته باشند.

تعویض هردوساعت یکبار ماسک به محض عرق کردن

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان تعویض هردوساعت یکبار ماسک به محض عرق و مرطوب شدن را برای افراد حاضر در شعب رای گیری الزامی دانست و گفت: حتما در ساعات فعالیت پای صندوق ها به میزان کافی آب و مایعات مصرف کنند و فاصله ی خود با همکارانشان را تا بیش از ۲ متر رعایت کنند تا سلامتی همه ی آن ها تا حد زیادی تضمین شود.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.